Alla inlägg under september 2009

Av Maria - 11 september 2009 06:27

Jag vill bara visa min underbart vackra dotterKyss

  

Ha en bra dag vi hörs i kväll!

Av Maria - 10 september 2009 22:04

jaha nu är kl 22 och jag har verkligen inte hunnit hälften av det jag skulle ha gjort..Men men det kommer en dag i morgon med som tur är*ler* Hur sumerar man denna dag den har varit händelseri både privat och på jobbet. Men jag hoppas de goda nyheterna på arbetet ska göra att man mår bättre och kan börja prestera igen... Har verkligen känt mig orkeslös och apatisk framförallt likgiltig men det känns ialf lite bättre idag efter det spännande mötet vi hade*asg*

Idag ville barnen ta Caben till dagis och skola och jag måste erkänna att det kändes bra lyxigt att få glida in på jobbet i en rätt så ok SAAB -93 CAB liksom inte var dag man gör det och det passade fint idag eftersom solen sken Glad. Sedan att jag för första gången i mitt liv kom försent till mitt jobb idag är ju en annan parantes. Mina barn varliksom inte riktigt sammarbetsvilliga i morse och dom är så rutinbundna eftersom dom har autism så ska varje morgon se exakt likadan ut och det är ju helt omöjligt eftersom Stefan inte är hemma. Jaja det är i morgon med sedan kommer han hem igen och jag tror jag längtar ihjäl migObestämd. Begravningsdatumet är satt till den 25/9 lång väntan men det ska bli skönt att få ta farväl på riktigt, fast jag igentligen tror att hon tog avsked från oss redan i påskas...

Näpp nu väntar Bingen, ska upp med tuppen i morgon skönt det är fredag!!


Puss och kram vi ses på stan..

Av Maria - 9 september 2009 21:06

   jaha då var barnen lagda, ialf pluttarna och jag känner mig helt slut. Det är först när man blir ensam som man märker hur bortskämnd man är, Stefan kan verkligen konsten att behandla sin fru väl och jag saknar honom så det verker i hjärtatKyss. Men är man 34 år så ska man väl klara sig själv men kruxet är inte att jag inte gör det utan att jag tycker saknaden är värst.. En kyss i nacken en smekning över kinden och den där blicken som säger mer än 1000 ord..jaa jag är lyckligt lottad......... jaa vetGlad

Har varit en snabbis i stallet och gett mina sockertoppar lite äpple mina bortskämnda hästar.Mat hade dom nog fått får vi hoppas, jag vet inte till 100 % eftersom stallägaren inte besvarade mitt sms. Men tydde jag hennes mail rätt så skulle hon ge dom...jaja det är ialf bestämt att vi ska flytta 1;a oktober och det kommer nog att bli hur bra som helst.

Näpp mina goa vänner nu är det dax för sängen...


Kram kram



Av Maria - 8 september 2009 21:57

bla bla bla attan katt vad dagarna rinner iväg när man jobbarObestämd eller är det jag som har mkt att göra kanske.. Nää det erkänner jag aldrig!! Hur som helst så åker Stefan till Karlskoga i morgon och jag blir gräsänka med 4 barn 2 katter och 2 hästar, usch vad  det lät jobbigt, fast det är de inte alls eftersom jag själv har valt detta liv...

Jag och min härliga vän Linda har tagit en lång runda i våran nya cab, vi var och kikade på ett nytt stall, har ju länge velat han något eget och detta hade passat mig fint, ett helt eget och det är inte mkt det är inte mkt dyrare än vad jag har idag och då ingår hyra stall , halm , hö och kraftfoder.. Till och med utsläpp och insläpp och utfodring ingick.. Belyst ridbana dusch spilta sadelkammare och mycket mera. Det tåls att tänka på Obestämd

Sedan var jag och kvällsfodrade mina hästar det är riktigt kolmörkt och jag känner att jag får krupp snart eftersom jag inte kan rida när det är bäckmörktRynkar på näsan

Nu sitter jag här ialf och det är dax att slänga sig en stund i soffan och glo tv.


Ha det bäst alla!


puss puss

Av Maria - 7 september 2009 10:01

Tjaaa som dom flesta vet var jag och hela familjen i Göteborg. Hos släktingar ochgoda vänner. Vi hade en fantastisk skön helg många goa skratt och barnen träffade alla sina kusiner..Det var verkligen super:) Tack!

Det som dock inte var lika super var ju att Stefans mamma gick bort i lördags  men det var både oväntat och väntat...

Så nu försöker jag stötta min man så mkt det går, man bär ju själv en viss sorg men vi tar en dag i taget.

Idag ska stefan hämta vår bil vår cab och i morgon åker han till Karlskoga för att hjälpa sin pappa med begravning och dylikt.. Jag får försöka ta hand om livet här hemma så att det rullar runt med övriga familj djur och allt annat:)

Återkommer

Av Maria - 3 september 2009 17:35

tja idag öser regnet ner och det är redan torsdag ska snart ge mig iväg till mina pollar.. så skönt att få vara där en stund:) Förresten idag fick vi tillbaka min svarta skrållan lagad fixad och fin..Det var inte det dom befarade utan bara en slang som hade spruckigt och det kostade bara 800 rikstaler och det överlever man ju:)

Nu är man hemma igen efter att ha ridigt lite och myst lite med mina två hästflickor. Jag har nog fått de två bästa flickorna i hela världen. Ska försöka hinna en med en tur i morgon oxå innan vi ger oss iväg till gbg...

hmm

Av Maria - 2 september 2009 17:40

Nu är bilen inlämnad så vi får verkligen hoppas att den är färdig till fredag annars lär vi få köra cab ner till gbg*skoj* not.

För vi har gått och blivit med cab oxå.. Det är mkt som  händer i denna familj, ialf när man har semester och gillar att spendera pengar:)

Snart ska vi mumsa i oss middag pannbiff och potatis *mumms*och sedan bär det av till mina pollar. Återkommer i kväll mina vänner Puss


Av Maria - 2 september 2009 06:53

YÄÄÄ Yääää det blev en dyr historia med min SAAB det var spjäl något som är sönder så jag får lämna in den nästa vecka.. 10000 kommer hela kalaset gå på men då är stora sevicen inräknat för det var dax för den nu ändå.. jaja och så ska vi köpa ny bil smakar det inte så kostar det....bläääää

Ovido - Quiz & Flashcards