Alla inlägg under augusti 2009

Av Maria - 31 augusti 2009 20:32

Sedan har jag ringt på en annons om en westernsadel till våran Lilla My den ska vi hämta på på fredag när vi kör ner till Gbg för den finns i Varberg sicka investeringar jag gör en dag som denna:)

Dölj kommentarsruta 
 

Av Maria - 31 augusti 2009 20:07

Tror jag fick Stefan att inse att bilen han kikade på idag inte var vår bil och så övertalade jag honom att följa med mig och kolla in denna röda snygga bil och jag som har sagt att röda bilar är fula och att jag aldrig vill äga en röd bil haha lär få käka upp det nu troligtvis..





Av Maria - 31 augusti 2009 16:53

Då Stefan och lilleman(Wille) har varit och kikat på bilen och det var rätt mkt mer fel än vad säljaren hade sagt från början så blir det troligtvis inget köp ialf inte om jag får bestämma helt.. Men hur får man en köptokig man att fatta samma beslut?? jaja återkommer senare om detta:)

Av Maria - 31 augusti 2009 14:05

Idag har min vän/kompis Eva varit med och ridigt min tjej och d et är alltid roligt att få stå på marken och se hur det ser ut och verkligen få se hur hon har utvecklats.

Jag blev faktiskt förvånad för det såg riktigt fint ut, om man tänker på att min tjej knappt kunde någonting alls när jag hämtade hem  henne:) Eva ska hjälpa mig lite med inridningen eftersom hon är en van ryttare och faktiskt kan tillföra inridningen något dessutom är hon goo mot hästarna så där mjuk och goo tjej som vi gillar...

Här kan ni se hur fint det se ut:)

http://www.youtube.com/watch?v=sThLx5extTA

http://www.youtube.com/watch?v=Stv6Xa7xGXI



Av Maria - 30 augusti 2009 19:18

Idag är jag så seeg ,trött och har väl inte gjort mkt vettigt.. Bara satt på någon maskin tvätt och vankat av och an. Stefan har haft köpfeber i morgon ska han iväg och köpa bil, en saab 900 cab en väldigt fin bil men när min man har hittat bilen han vill ha, har han så svårt att vänta!

jaja så är det men jag älskar honom ändå*fniss* Snart kommer de stora barnen hem och jag sitter här och njuter av ett glas vin bla bla bla...

Av Maria - 30 augusti 2009 08:59

Då är det dax för mig att sumera mitt liv och skriva några rader om oss varje dag för det är det som är meningen. Att hålla i hop en familj är inte alltid lätt men det ska ju gå. Man ska jobba man ska vara en bra mamma en bra livskamrat och sedan ska man ha tid för sig själv med. Det är faktiskt inte lätt att få i hop alla gånger. Men men man gör så gott man kan men samhället har krav ett krav på att man ska falla in i en viss ram och vara arbetsam, flitig och nu får man knappt bli sjuk för då jagar dom en med blåslampa. Att bli arbetslös då är det nästintill kört och man blir inget värd snarare en belastning. Jaja det är faktisk konstigt att man har det så bra som man har det.

Jag kommer även att komentera sådant som händer i världen så kort och gott kan man hitta lite allt möjligt här i min blogg...

Jag kommer såklart också skriva om min familj mina djur och om mig själv och alla knasiga funderingar man har.

/Maria

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards