Alla inlägg under januari 2011

Av Maria - 11 januari 2011 21:21

hahah jag är helt galet dålig på att blogga  men jag har haft fullt upp med att fira jul och nyår men nu är äntligen julen utstökad, skolorna har börjat och vardagen är tillbaks. Mysigt med ledighet men jag trivs mest när allt är som vanligt igen.

Hästarna ska igång igen men det är långt ifrån enkelt då vägarna mest ser ut som isbanor, hjälper knappt med broddar  och jag är evigt trött på att skritta , skritta i all ära men jag vill trava, galoppera och kanske hoppa ett och annat skutt så i morgon bär det av till ridhuset..*jiihaa*

Mina 2 juveler My och Roza har nu endast en månad kvar till fölning och det märks på dom båda, med enorma magar vankar dom omkring men trotts det så kan dom stundstal vara lätta och smidiga som två ballerinor *hihi* men riktiga kelgrisar är dom båda två mina små änglar, fast My är en ängel med svarta vingar för hon är en riktig rymmaret och det blir bara värre för var dag*suck*..

  

Ovido - Quiz & Flashcards