Alla inlägg under februari 2010

Av Maria - 15 februari 2010 20:32

Hallå alla glada människor..

Hur många är det som behöver sex regelbundet eller är ni personen som klagar över huvudvärk varje gång det verka hetta till i sänghalmen.

Jag har märkt att man njuter mer av sex ju mer man känner sig nöjd med sin kropp och sig själv. Därför är det ju extra viktigt att man lever sunt, motionerar och tränar sin kondition. När jag träffade min man så hade jag kort kort och stay up vilket jag inte har haft på många år och jag kände mig sexig och min sexhunger var mkt större då än vad den är nu eller snarare mycket STÖRRE... Man kan ju undra varför  


Jaja hur som helst så får man ju leva i nu;et bra kan ju alltid bli bättre.. Jag har bestämt mig nu att jag inte ska fortsätta jobba på PC-Docton. Det var inte alls det jag vill göra. Nu ska jag jobba som såkallat återförsäljare för bla. hälsokost återkommer till märket lite längre fram.

Nu kan jag jobba hemifrån, planera min tid med familjen, och lägga min tid där jag vill vara.. Känns så bra med det beslutet.. Japp jag mår som en prinsessa och jag ska bara GÖRA det som får mig att må bra 

Njuta av mina barn, hästar och min fantastiska make, livet kan inte vara mer njutbart...

Nu ska jag kolla på Camilla läckbergs Isprinsessa  och njuta av bubbelvatten och i morgon ska jag rida vilket jag inte gjort på väldigt länge..

Ses någon annan dag... 


Av Maria - 14 februari 2010 07:55

Då var det alla hjärtans dag och vi ska riktigt hjärtliga mot varandra, enligt mig är detta bara ännu en dag för affärer att tjäna pengar. Ja ja hur som helst är jag inte så mkt för sådanna här dagar älskar min familj alla dagar om året och tycker att jag visar det varje dag precis som det ska vara enligt mig.


  

Annars då jag har börjat på PC-doctorn men jag vet inte riktigt.. Är det verkligen det jag vill? Tror faktiskt inte det  . Jag har fortfarande en annan tanke i mitt huvud som jag verkligen vill göra. Jag har ju igentligen satt mina kriterie på vad jag vill ha ut av mitt liv och just nu är det inget som stämmer in på det  

1. jag vill ha mer tid med min familj

2. Vill ha mer tid att rida och vara med mina hästar.

3. jag vill styra min arbetstid själv

4. jag vill leva sunt och må bra.

5 Jag vill tjäna pengar


Hmmm hur kan detta gå ihopa men jag har en tanke eller faktiskt 2.

Återkommer med den. 

Som det nu börjar min dag kl 5.30 och slutar kl 21.00 och jag tycker inte jag inte får ut något alls av dagen.. Man ska väl inte bara jobba, sova typ inte jag ialf.

Nu ska jag köra ut till mina hästar och senare i eftermiddag blir det fika hos en kompis *nice*....

Vi hörs och syns...




Av Maria - 7 februari 2010 08:59

Ojoj tiden går fort när man har roligt. Nu har jag endast 3 arbetsdagar kvar på Megaphone det känns lite halvdant för trotts allt har man ju superfina minne i allt  det trist som oxå har varit. Många av ens arbetskamrater jag kommer sakna och jag kommer sakna dom väldigt mkt. Men det finns en del jag inte kommer sakna oxå, men så är det ju alltid!

Jag har varit på en hel del anställnings intervjuer  vissa har jag valt att inte ens gå på för jag har blivit kallad till oändligt många. Men jag har nog ialf varit på en 10-tal ialf och jag har haft lite beslutångest för jag har blivit erbjuden 5 tjänster och tillslut har jag kännt mig vilse i pannkakan helt enkelt. Fick sätta mig ner och sätta upp punkter som jag tycker är viktigt för mig och min framtida sysselsättning. Jag kom fram att regelbundna tider var en av sakerna som är viktigt för mig och min familj, samt lönen såklart och att jag inte ska tillbringa tiden i en bil.. Så mitt val har landat på Multinet dom har allt det jag har sökt efter. Så där börjar jag den 11 februari och framföallt har jag fått bra vibbar att det är ett tryggt och säkert ställe att jobba på då jag faktiskt har kompisar som har jobbat inom företaget innan.

Men om sanningen ska fram så pirrar det i min kropp och jag känner mig ganska nervös inför denna nystart i mitt liv.

Igår var vi i stallet och jag fick verkligen dånedimpen när jag skulle sätta på vinterbroddar på mina hästar. Det var skit och mög i jängerna så det kändes som en omöjlighet att få dit dom men det fungerade till slut. Avsluta dagen med en bild på Izor och Amanda

  






Ovido - Quiz & Flashcards