Alla inlägg under maj 2010

Av Maria - 6 maj 2010 05:52

Hoppas ni har sovit gott!

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig men jag har blivit så morgonpigg uppe och hoppar redan i ottan. Sitter här alldeles ensam med min stora kopp kaffe och alla andra sover gott.. Skönt med lite egentid!

Idag ska jag till frissan... Färga det svart med mörkblå slingor i håret lite annorlunda kanske men vad gör det..

Men först ska jag släppa ut pållarna och ge dom frukost. Rida ska jag göra i kväll ska ta mig en runda runt energiskogen tro ja och så ska jag tvätta min bil.




Av Maria - 5 maj 2010 06:03

   Hej hopp allihopa det var väldigt längesedan jag skrev något här. Det var Eva som tyckte jag borde uppdatera lite och jag är ju väldigt lydig så det är väl bara göra som hon säger*haha*

Jaa våren har kommit och med det solen och jag är fortfarande såkallat arbetslös men inom en väldigt kort tid så kommer jag att starta ett företag. Kommer att driva ett helinakoderingstall utanför Viken. Jag arrenderar där en stor fin gård  och det är detta jag vill göra.. Jobba med min hobby, kan det bli bättre?

Mina första hyresgäster flyttar in 29 maj och innan dess ska jag göra om hagar fixa och dona lite och ställa iordning vår stora fina sommarhage, för första juni är det utsläpp på sommarbete  Näpp nu ska barn väckas och det verkar bli en fin dag. Så härligt!

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards