Alla inlägg den 25 september 2009

Av Maria - 25 september 2009 22:13

Jaha då var man hemma igen från Karlskoga och begravningen. Det kändes väldigt märkligt tomt och tyst att komma upp till Stefans föräldrar nu när hans mamma har gått bort. Jag fick en tjock guldlänk i halsband samt ett brett guldarmband av Stefans pappa som jag fick efter Stefans mamma . Jag blev riktigt rörd... Dessutom är det väldigt trist att detta tillfälle innebar att vi träffade Stefans alla säktingar, hade varit kul om det hade varit under andra omständigheter. Men men begravningen var väldigt fin och stämmningsfull och våra små barn skötte sig exemplariskt. Så vila i frid Siw..


Därefter så bestämde jag mig för att ta 3 av barnen och köra hem eftersom Michelle är bjuden på barnkalas på lördag och eftersom det tar mellan 5-6 timmar att köra hem valde jag att köra hem fredag kväl, inget roligt att köra mot kl på lördag morgon. Lukas och Stefan kommer efter i morgon eller på söndag...

Resan hem gick fint och på vägen hem tog vi en sväng inom pollarna:) De hade det lugnt och mysigt i sina boxar i sitt nya stall, tror att dom kommer att trivas helt underbart där..

Söndag ska jag ska ta väggarna och sadelkammaren, en sak i taget men nästa helg ska Stefan hjälpa mig att fixa med kyl och Micron så man kan ha mat fika där, samt sätta upp några hyllor. Detta kommer bli skitbra, tro mig...:)

  


Nu ska jag lägga barn och bädda ner mig i soffan med en god bok... Nattis


Ovido - Quiz & Flashcards