Alla inlägg den 30 september 2009

Av Maria - 30 september 2009 20:12

tjaa dagens inlägg blev ett kort  idag.. I dag har stall-puckot (min chefs uttryck) skrivit in till vår helpdesk.. Att hon aldrig tröttnar men klart hon är väl så puckad så hon inte fattar att hon bara gör bort sig själv.Trodde Tobias skulle kikna av skratt när han läste hennes mail, tur att mina arbetskamrater känner mig tillräckligt väl Flört Jaja sorgligt är det ialf men men ett gott skratt förlänger livet.

När jag kom hem idag så åkte jag och Lukas till stallet och hade onsdagsmys med hästarna, och pratade med Karin och Märta i stallet.. Dom har så fina spanska hästar och dom är riktigt trevliga oxå faktiskt.. Så vi stod nog och pratade bort minst en timme och bestämnde att vi skulle rida ut tillsammans i mellanåt. jaja och det erbjöd till och med Lukas låna deras häst och rida på*skoj* Näpp nu ska jag kika på idol och mysa under mitt duntäcke och dricka en kopp te...Mumsigt  

Ovido - Quiz & Flashcards