Alla inlägg den 21 september 2009

Av Maria - 21 september 2009 20:26

äntligen kväll.... Haft fullt upp idag har precis kommit ifrån hästrana.  Min stora häst hade gjort en reva i sitt täcke usch det kändes onödigt. jaja det är sådant som händer, ingen större fara på taket men som sagt onödigt.

De har fått käk och dom går faktiskt fortfarande ute. Har liksom inte  blivit färdig  ännu men det går att ställa in dom om det blir busväder.

Men det börjar ta sig ialf... Jag kommer att visa för och efterbilder när det är helt klart... Så förbannat skönt med ett helt eget stall.Fixar och donar och där härskar mina regler... Inget gnälll om att man inte gör dittan och dattan och framförallt slipper man att reta sig på någon annan, förutom dig då Emma *haha* jag har ju som sagt en inhyring och så har jag ju Eva som hjälper mig i mellanåt vi har ju känt varandra ett bra tag så vi vet vad vi har varandra:D

Näpp nu ska jag kolla Johan Falk vapenbröder och antagligen kommer jag slockna halvvägs in i filmen...


Sov gott!

Av Maria - 21 september 2009 08:13

   Orkade helt enkelt inte att skriva något inlägg igår och Eva jag somnade gott i soffan med datorn på.. Så typiskt mig... Dagarna går så fort jag har verkligen massor att göra och snart stundar det begravning.. Stefan blir mer deppad för var dag och jag försöker ge honom massor med egentid, för jag tror att det är det enda som hjälper. Jaa suck livet börjar med glädje och slutar i tårar fast båda sakerna är lika naturligt.

Eftersom mina barn har ärvt sina autistiska drag av mig och detta innbär ju att man saknar empati förmågan det man har är såkallat inlärt bettende, visst låter det konstigt... Jag kan tala om att det är enormt jobbig situation. Att veta att man ska ha empati men inte känna dessa känslor *jobbigt* ... Jaja nu ska jag fortsätta jobba annars kan detta bli hur långt som helst!


 


 Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards