Alla inlägg den 11 september 2009

Av Maria - 11 september 2009 22:11

ojoj vad jag längtar efter stefan, i morgon kommer han hem så skönt. Har varit en händelserik dag. Mina hästar har flyttat till mitt nya stall, gick super bra, tack Marika för all hjälp och trevligt sällskapGlad 

Stämningen på jobbet börja ta sig och nu känns det som arbetsglädjen börjar komma tillbaka :) Lång där inne får jag ju ändå erkänna att jag gillar det jag gör och framförallt mina arbetskamrater...Tack för att ni finns allihopa! Fastän att Thomas dissar mina inviter till frukostfikan tror han har minne som en guldfisk iblland*hahah*

Idag är jag så trött så jag ska snart bädda ner mig i soffan och tryna framför en film.Orkar verkligen inte att skriva mera.. Sov gott alla underbara människor!

Av Maria - 11 september 2009 06:27

Jag vill bara visa min underbart vackra dotterKyss

  

Ha en bra dag vi hörs i kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards