Alla inlägg den 26 september 2009

Av Maria - 26 september 2009 18:47

Tja nu var man hemma efter en ensam dag med ungarna......:) Michelle har varit på kalas och haft väldigt skoj sedan körde vi ut till hästarna occh plockade in dom för natten, Tjejen var lite svårflörtad, hon vill nog helst vara ute... Men men som sagt hon har det bra där inne i värmen och nu står hon lugnt och tuggar nu. Snart kommer Stefan hem och barnen sitter just nu trötta och goa i soffhörnet och kollar barntv, Ska bli skönt att byta om och få softa eftersom denna dag  har gått i ett. Man må bra av det, ialf jaa.

Förresten ska jag på anställningsintervju på måndag på ett företag som heter L&L som projektansvarig... Skulle passa mig fantastiskt bra:) Heltid och bättre lön än nu... Är rätt trött på att inte utvecklas och som det är just nu på mitt jobb så gör jag ingen nytt känns det som ialf... Jaja min chef sa dock annat när jag påtalade det för honom. Men men  ni kan ju hålla tummarna ialf.

Nu ska jag ut och fixa kvällsmat till ungarna chokladmjölk med korvmackor..

Solong!


Av Maria - 26 september 2009 11:07

Morgon på er alla galna bloggläsare. Idag gick jag upp tidigt för att åka till stallet.. Är så himla skönt att strosa runt ensam i stallet, det är tyst  och  man hör bara ljudet från hästarna. Mockade och fixade lite släppte ut dom i hagen och dom var verkligen överlyckliga.

Hem och fixa frukost  till min småkottar och vi ska snart iväg och köpa present till födelsedagsbarnet. Sedan är det sadelkammaren som ska städas. Vill ha det riktigt rent och snyggt.


Vi hörs och syns......



Ovido - Quiz & Flashcards