Alla inlägg den 12 september 2009

Av Maria - 12 september 2009 21:51

jaha då har jag hämtat mina saker i det gamla stallet:)det känns så sköntGlad Mina pollar verka ha bott in sig många trevliga människor och många snygga hästar. I hagarna brevid mina går 3 st spanioner sicka snyggisar:) Så dom har verkligen fina pojkar att kolla på:) Så skönt med ett helt eget stall, sicket himmelrike.

jaja ialf har Stefan kommit hem nu så skönt så nu ska vi bara myyyyysa, gissa hur hahah Nattis på er

Av Maria - 12 september 2009 13:47

   Usch vad jag längtar efter Stefan:)Han kommer strax, för cirkus en timme sedan var han i JönköpingCool så han borde vara här vid 15-tiden:)


Av Maria - 12 september 2009 08:38

Så var man vaken igen har fixat lite här hemma lagt i en maskin tvätt och startat diskmaskinen plockat lite så min kära make kan komma hem i ett relativt normalstädat hem... Ska snart ut till hästarna och se hur dom trivs i deras nya hem.. Igår såg det ut som om det var helt tillfredställda, jättefina stora gräsfyllda hagar, vinterhagarna är typ lika stora som hästarna är vana vid sedan innan men skillnaden är att här är det massor med härligt gott gräs. Ska ta med kamran så ska jag se om jag kan sätta in 1 bild eller 2.. Nu ska jag servera barnen med frukost ...

Vi hörs i kväll

Idag presentera min andra dotter enriktig skrutt unge.  


Ovido - Quiz & Flashcards