Alla inlägg den 23 september 2009

Av Maria - 23 september 2009 22:23

Då var man hemma igen.. Hämtade ungarna från dagis och skola direkt hem, bytade om och körde till stallet... My hon brunstar så det var stora badardagen. Så nu blev hon snyggt vit igen. *Härligt* hon är så fin när hon är ren men troligtvis blir det inte så långvarigt,. Utfodrade hästarna och gosade med dom..

Väl hemma fick barnen var sitt maxmål så dom var nöjda och glada.

Vet ni förresten att Puckot som jag har skrivit om här innan, ringde in till vår kundtjänst och sa att min telefon har blivit avstängd. Eftersom jag vet att hon läser här så har jag bytt nummer och det är ingen idé att du söker mig på jobb eftersom ingen lär koppla dig eller låta dig komma in på företaget..

Då vet du det oxå!

Nu ska jag sätta mig och kolla film som jag troligtvis kommer somna ifrån ganska snabbt....

Måste även tacka Både Eva och Emma för att ni passar mina hästar medans jag åker bort... Tack för att jag har så fina vänner.

Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards