Alla inlägg den 27 september 2009

Av Maria - 27 september 2009 21:14

Jahaa då var man hemma igen.. Tjejens höger fram ömmade så i morgon så ska jag ringa hovslagaren så att hon får skor på hovarna. Hon var inte svullen och ingen hovböld vad vi kunde se, så hon behöver, hoppas jag bara verkas och få skor på...Nu ska jag berätta något!

jaaa håll i hatten nu men vi ska kollar på en hästgård och ska iväga i veckan kolla på en gård. Jaa ni läste rätt...

Amanda var väl inte överlycklig direkt, hon var snarare fly förbannadObestämd Men eftersom vi har hästar och tanken är att vi ska köpa någon till och stefan har sina bilar och vill ha ett meckagarage så är gård en bra investering


Kram på er!

Av Maria - 27 september 2009 11:12

Morgon alla trötta bloggare själv var jag uppe med tuppen... Har släppt ut hästrana ,fodrat , mockat och druckit mitt kaffe och som om detta inte var nog har jag hunnit att tvättat min bil både på insidan och utsidan.. Stefan gnällde på mig igår och jag fick dåligt samvete. Jajja nu är det ialf gjort så skönt! Så nu är han nöjd go och glad. Nu ska jag beställa tid för sevice och besiktning så får vi väl se hur det går.

    

Första bilden är jag med mina två största barn samt Stefans moster

Andra bilden är Stefan tillsammans med hans söta kusiner, bilderna är tagna efter begravningen!


Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag softa lite ...


Ovido - Quiz & Flashcards