Alla inlägg den 14 september 2009

Av Maria - 14 september 2009 21:58

Äntligen hemma igen.. tro det eller ej men idag var min tjej precis som vanligt igen.. Magen var ok och hon var sitt vanliga cooola jag igen.. Idag behövde jag inte ens binda upp henne i stallet utan hon stod lös som vanligt fast det stod andra nya hästar i stallet.. Vi lånar stora stallet tills mitt stall blivit ordninggjort, men det skulle vara ordning till onsdag tror man.. I helgen planerar jag ialf att stalla in mina hästar ..Igår var hon knappast cool utan då kände jag inte alls igen henne.

När jag red henne idag tyckte hon att hennes egen skugga var lite läskigt men även det vande hon sig vid.. tror att det kommer bli hur bra som helst, jag ångra mig absolut inte att jag bytade stall.... Nu ska jag ialf bädda ner mig och sova riktigt gott i min säng...

Kram alla goa människor...


Av Maria - 14 september 2009 18:09

Tja idag har det rullat på riktigt bra på jobb, tiden gick alltså fort. Var ute och käkade med Tomas på lunchen så smarrigt, Tack för dejten Tomas det får vi göra om*fniss*

Annars har det hänt något speciellt. stefan lagade mackisar och falukorv i kväll ingen var speciellt sugen på käk så det fick bli något enkelt, dock inget vidare gott! Jaja nu ska jag lägga ungarna och skutta ut en runda till stallet, trodde Lukas skulle följa med mig men det verkar inte som det:(..Stefan  håller på att polera caben så nu har att något att pyssla med... Mår han bra så mår jag braFlört det är sann kärlek..

Näpp nu ska jag fixa lite här, men vi hörs väl senare...

Av Maria - 14 september 2009 07:51

Tjaa då är man på jobb 10 minuter innan jag börjar så jag passar på att blogga lite. Känner mig lite allmänt trött i dag, har sovit oroligt i natt.. De stora ungarna börjar sent så jag/vi hade bara två ungar att fixa i dag. Jag körde Michelle till skolan, hon börjar igentligen oxå sent men både jag och stefan börjar 8 och man kan ju inte lägga allt ansvar på de stora barnen. Hur som helst så gillar Michelle skolan och tycker bara att det är skoj att det är måndag igen:)..

Från det ena till det andra så är det väldigt konstigt väder ena stunden är det blåsigt rått och kallt likt riktigt prima höstväder till andra sekunden då solen skiner och det är riktigt fint väder. Jag har täcke på mina hästar på nattetid för då är det minsann ingen värme och min tanke är att stalla in dom till helgenGlad

nähopp nu ska jag börja jobba vi ses hörs och känns kanskeFlört

Ovido - Quiz & Flashcards