Alla inlägg den 22 september 2009

Av Maria - 22 september 2009 20:34

jaha då var det kväll igen och hästarna mår bra precis som jag som en liten princesesaKyss helt underbart är det...

Förresten Puckot som ringde mig i natt ringdee en gång för mkt idag så jag tröttnade, så jag har helt enkelt bytt nummer.. Som sagt jobbar man som opratör så är det inte särskilt svårt att fixa det på stubinen. Så nu är min telefon tyst och fin igen och kommer antagligen inte att väcka mina barn om nätterna.. *hehe*

Jaaa som sagt ni som ska ha det har redan fått det:)

Nu ska jag slänga mig på soffan och läsa en bok.


  




Av Maria - 22 september 2009 12:12

jaha då var man på jobb, lunch och allt... Habliteringen gick bra och jag tror att detta kommer att leda till något väldigt bra.

Skickade precis min kollega att lunch till mig så himla snäll är du kevin. Tänk om alla hade varit så omtänksamma..

Sicket pissväder det är helt hemskt faktiskt.... Detta åter mest som riktigt maria svammel

Av Maria - 22 september 2009 06:12

Gäsp vad jag är trött.... Ett pucko ringer kl 1,32 på min mobil liksom hur stor är sannorlikheten att jag skulle få för mig att svara vid den tiden?!? En tjänstemobil som ringer mitt i natten knappast är det någon vän som ringer för jag antar att dom hade använt hemtelefonen. Jaja som sagt puckon finns det gott om...

Idag ska jag till habliteringen nu på morgonen. Fortsätta utbildningen med Willes pratdator han ska få.Därefter ..bär det av till jobb

  

Ovido - Quiz & Flashcards