Alla inlägg den 16 september 2009

Av Maria - 16 september 2009 15:28

jaha dagens första inlägg och klockan är nästan 15. Jag ahr haft kontaktdag i dag med William, vi med barn med speciella behov har förmånen att ha 10 kontaktdagar per barn och år.

Vi har haft en härlig dag ute i stallet där han fick bjuda med alla sina dagiskompisar och fröknar. Dom har fått rida, mysa och bjuda hästarna på äpple*gott*

Sedan bjöd jag på korv och bröd och mina hemmalavade negerbollar.. Personalen hade oxå bakat lite vi hade ialf en skön dag med massa sol, många barn och snälla hästar... Eva var snäll och kom och red tjejen idag*tack Eva* Hoppas vi kan stalla in dom på fredag eller lördag:) Börjar bli ordning i stallet och i helgen ska vi göra det fint och fräscht... Ser fram emot det:)

Nu ska jag hänga lite tvätt, tvätta en ny maskin och fixa i köket...Låter skoj va?!?

*not*

Jaja sådant som man ska göra efter det ska jag laga käk och sedan blir det käk  och därefter i kväll blir det föräldramöte. I detta hem har vi alltid fullspäckat schema:))

Hej hopp hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards