Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Saknad

Av Maria - 9 september 2009 21:06

   jaha då var barnen lagda, ialf pluttarna och jag känner mig helt slut. Det är först när man blir ensam som man märker hur bortskämnd man är, Stefan kan verkligen konsten att behandla sin fru väl och jag saknar honom så det verker i hjärtatKyss. Men är man 34 år så ska man väl klara sig själv men kruxet är inte att jag inte gör det utan att jag tycker saknaden är värst.. En kyss i nacken en smekning över kinden och den där blicken som säger mer än 1000 ord..jaa jag är lyckligt lottad......... jaa vetGlad

Har varit en snabbis i stallet och gett mina sockertoppar lite äpple mina bortskämnda hästar.Mat hade dom nog fått får vi hoppas, jag vet inte till 100 % eftersom stallägaren inte besvarade mitt sms. Men tydde jag hennes mail rätt så skulle hon ge dom...jaja det är ialf bestämt att vi ska flytta 1;a oktober och det kommer nog att bli hur bra som helst.

Näpp mina goa vänner nu är det dax för sängen...


Kram kram



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 juli 2012 10:46


Jahaa Precis hemkommen från Karlskoga, vi jag o Jana har varit där o jobbet i en vecka.. Tyvärr en del avbokningar men det kan vara så mitt i sommaren... Men trevligt var det:) Dessutom har vi skaffat Michelle en ny liten ponny Kajson en 23 årig he...

Av Maria - 25 juni 2012 09:29


Tiden rullar på så att man knappt hänger med :( Shiraz är nu 3 månader gammal och jag har snart jobbat på Företagsmagasinet i 3 månader o trivs bra där. Nu går Roza på betäckning och i augusti flyttar hon tilll Ingeborg m. familj och ska gå på lösd...

Av Maria - 9 april 2012 07:48


Som vanligt går tiden så himla fort och man hinner eller rent utav glömmer att skriva i bloggen.. Ialf Har Rosa o Izor nedkommit med en hingsunge o i skrivandes stund har han blivit 15 dagar gammal. Hans namn blev Shiraz af Mossagården en mkt social ...

Av Maria - 25 februari 2012 07:22


Hej hopp alla småtrötta människor i detta underbara vårsköna land. Helg igen, ganska skönt faktiskt  . Ska snart åka till stallet fixa o dona, kanske rida till och med .. Min häst Rosa går i väntans tider och ska inoom en väldig snar framtid nedkomma...

Av Maria - 21 februari 2012 16:06

Dax att göra ett nytt försök med bloggningen:) livet i familjen är som en bergodalbana i bland upp och ibland ner eller ska jag skriva livet.. Mkt har hänt år 2011 ett riktigt hundår har de  varit  så jag hoppas att 2012 blir bättre.. Inom dom närmst...

Ovido - Quiz & Flashcards