Alla inlägg den 22 november 2009

Av Maria - 22 november 2009 20:27

jahaa då sitter man här igen i soffan och undra vad helgen blev av.. Fattar inte att det ska gå så snabbt, hinner ju ingeting.

Har varit i stallet släppte inte ut hästrana innan kl var ca 12 lite dåligt samvete för det men det var så skönt att mysa hemma:) Mockade och sedan åkte Linda och jag och kollade på ett stall i Hjälmshuls så fint.. Kanske det blir dit vi flyttar våra pollar. Åkte tilbaka och släppte in mina hästar och jag tror att dom var rätt glada för det och gav dom en tidig kvällsmat och åkte hem för att fixa middag .Skulle igentligen åka och hämta Izors sadel men orkade helt enkelt inte utan jag tar det  i veckan.

Nu ska  jag kolla wallander och lägga mig på soffan.. Trött är jag!

Av Maria - 22 november 2009 09:30

Fick ett gästboksinlägg i går av elsa som frågade hur det går med vikten.

Joo då det går sakta men säkert neråt, framförallt har fett blivit muskler och jag börjar se att jag har format kroppen. Ärligt talat gör jag väl inte så mkt för att såkallat banta utan det kommer av sig själv, har antagligen med livsstilen att göra. När jag var ung så har jag alltid varit smal och jag har väl alltid trott att man måste ha ett aktivt liv om man ska se frisk fräch och lagom tjock ut. Eftersom jag ju kommit över 30 strecket så är ju inte målet att väga 55 igen Så jag har faktiskt inget större mål utan det får ta den tid det tar och jag väger mig knappt någon gång utan man känner det ju bäst på kläderna så jag kan skriva att jag har ett mkt akivt liv och jag älskar det.

Elsa och alla ni andra är självklart välkomna och följa min blogg det är ju bara skoj:)


  


Ovido - Quiz & Flashcards