Alla inlägg den 18 november 2009

Av Maria - 18 november 2009 21:03

ojoj i går har jag inte uppdaterat men det kan väl säger att det kommer att kosta 57000 att laga den. Teknikerna som kollade den tycker att det var en riktigt fräsch bil och det tackar vi för:)

Har tagit min spruta i dag och det gjorde inte ett dugg ont, tyckte att jag fick en smak av metall*usch* Lite huvudvärk med:)Jaja det går väl över, annars har jag varit på möter nu i eftermiddag samt så har hovslagaren skott mina hästar skulle igentligen köpa hästmat men tiden var typ inte tillräkligt, det blåser ju något offantligt mkt så vem vågar sig ut på småvägarna i Mörarp, tur hästarna fick käk innan jag körde.. Nu i kväll vara jag på vidare utbildning inom autism så som sagt fullt upp som vanligt.

Nu ska jag fortsätta se oskyldigt dömnd!

See you

  

Ovido - Quiz & Flashcards