Alla inlägg den 12 november 2009

Av Maria - 12 november 2009 21:59

Nu är det kväll igen och jag är helt genomtrött. Blev rätt gramsig idag eftersom man inte har plockat ut mina hästar:( sådant gör mig rent ut av föörbannad. Jaja så kan det vara tur vi ska ha stallmöte på söndag. Då kommer jag inte vara snäll. I morgon ska Stefan på bio i Malmö och jag blir hemma med ungarna igen. Lördag ska han på whiskyträff och då är jag hemma med barnen igen.. Sedan kan man inte vara borta en kväll utan att han surar ni hör eller läserr att jag är tjurig. Jag brukar inte vara det men men det går väl över!


Sov gott!

Av Maria - 12 november 2009 14:30

Kalkylen på min bil stannade vid 45-50000 så nu återstår det at se vad försäkringsbolaget säger.Helst vill Jag ha tillbaka min bil, jag trivdes så bra med den.. Dom har ialf väderat bilen till 55000.


Forsättning följer

min bil  

Av Maria - 12 november 2009 09:45

Tidig morgon och jag är så trött, fattar inte riktigt varför man alltid ska vara trött. Men pratar man med andra så säger nästan alla att dom är trött mer eller mindre. Här hemma ser det ut som vanligt och på jobbet oxå faktiskt. Ska betala bokningsavgift till Mys fästeman nu i månadsskiften jag ser verkligen fram emot den kombinationenKyss. Ska bli härligt med en fölis i huset och till dess så ska väl vi köpt vår gård. Min make är 100 på att vi /jag inte kommer sälja något av fölisarna som är planerade och troligtvis har han väl rätt. Tror det blir svårt men som sagt den dagen den sorgen.

Emma flyttade från stallet i går eftersom det finns några ragater på gården i det stora stallet där hon stod så hon stod inte ut helt enkelt. Ragater som har glömt hur det är att ha små barn. Jaja jag ahr mina hästar och ungar samlade i mitt eget stall men som sagt vi letar ju gård så vi planerar ju oxå att röra på oss.

Näpp nu är fikat slut så nu ska jag återgå till mitt jobbande:)


Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards