Alla inlägg den 2 november 2009

Av Maria - 2 november 2009 21:30

Han börja ta sig i hullet:)

  


Av Maria - 2 november 2009 11:35

Så är det bestämt vem jag ska betäcka Lilla My med.. Han är en snygging som kommer från Eskilstuna.. Kommer bli så fina barn.

Säg gärna vad ni tyckerKyss

  



Av Maria - 2 november 2009 07:34

får stanna hemma idag.. Hon hade lite feber med. Stackas Michelle och stackas mamma som måste vara hemmaGråter

Av Maria - 2 november 2009 05:52

Dax att jobba snart. Mina barn hostar som attan i natt både Amanda och Michelle trotts att dom har fått hostmedicinRynkar på näsanman tror att dom ska hosta upp sina lugnor. Vi får väl se vad som händer om dom verkligen kan gå till skolan.

Stefan var seg och mådde inte bra alls igår vet inte om det är att han är" jag har börja jobba ångest" eller om han verkligen var dålig.. Men ska jag vara ärlig såg han långt ifrån piggelin ut. Ska snart väcka familjen så då får vi se hur alla mår, jag mår ialf primaGlad

Denna dag lär se ut som alla andra dagar..Jobba  hästarna och sova vilket spännande liv vi har va..

Igår kväll åkte Angelica hem, vi saknar henne redan hoppas hon kommer hit snart igen.

Nu ska jag väcka familjen ha en bra dag!

    

Ovido - Quiz & Flashcards