Alla inlägg den 19 november 2009

Av Maria - 19 november 2009 21:54

Då var dagen till ända och jag är helt genomtrött. Ringde till stallägaren efter att jag fick en känsla av att mina hästar inte kommit ut idag heller så jag körde dit på lunchen och mkt riktigt hästarna stod fortfarande inne ändå var kl närmare 12.30 Jaja det känns som man får vänja sig:S men jag hatar verkligen detta eftersom jag tycker det är djurplågeri att hålla hästar inomhus i en liten box hela dagarna.

Efter jobb var jag iväg och köpte skor till Amanda och Lukas och därefter i väg till citygross och köpte hästfoder. Jag blev faktiskt förvånad  överhur mkt den lilla caben sväljer trotts allt:D Sedan bar det av till stallet och mocka MKT skit det tog liksom inte slut tur jag hade Amanda och Lukas till hjälp. Till slut blev vi ialf färdiga och sedan var det dax att åka hem och få lite mat i magen jag var vrålhungrig och snart ska jag somna gott.


ha en bra kväll:)

Av Maria - 19 november 2009 06:00

och jag ska snart väcka min familj som vanligt sitter jag här och småsurfar och njuter av mitt morgon kaffe.Idag ska jag på kvartsamtal med Lukas. Kan ju undra vad det ska leda till:) Han har lite svårt med skolan men men vem har inte det:),

Ska till city gross och köpa grönpellets och vetekli till Izor eftersom jag har hört att det bygger fettTungan ute och så blir det såklart muslié till tjejen och izor. Dom gillar det rätt mkt. My ska inte ha kraftfoder så hon får någon morot eller äpple att tugga på istället. Skulle behöva ta en sväng till marianns morötter och investera i en säck. Problemet är som jag inte gillar att jag har en saab cab att köra med eftersom det inte finns plats att packa i den, längtar verkligen till jag får min saab tillbaka:)

Näpp nu ska jag väcka familjen :)


Vi ses

Ovido - Quiz & Flashcards