Alla inlägg den 13 november 2009

Av Maria - 13 november 2009 19:16

och jag har blivit 1500 kr fattigare:( Jag kom körandes i min bil och stannade framför min garageport tar av mig bältet tittar upp då kommer det en kvinnlig polis gående..  Jag öppnar dörren och hon påpekar genast att jag inte har något bälte. Det tog jag av mig här precis sa jag, eller hur säger hon.

Jaja som sagt hon var envis som syndenoch det kostade mig 1500 kr..

Stefan som skulle till malmö på bio  kom inte långt då bilen kokade suck jaja nu ska jag inte gå utanför dagen mer idag ialf...



bläääääääääääääääääääääääää

Av Maria - 13 november 2009 09:00

och det innebär att man har en hel helg framför sig*härligt* I dag har jag bestämt mig att sluta att sura och se posetivt med situationen. Jag har ialf sagt att det inte är så rooligt att bli uppringd när jag är i stallet av en sur make helst inte när han själv är borta titt som tätt. Tror att han fattade vad jag menade:)  Jag har aldrig ringt och tjatat på honom och skulle aldrig falla mig in heller för trotts allt äger man ju inte varandra och jag vill ju ha min fritid likaså han. Skillnaden är att jag oftast har något eller alla barnen med mig till stallet men han har aldrig barn med sig när han är borta. Vilket innebär att han borde vara tacksam eftersom han får väldigt mkt ensamtid. Skitsamma nu är det uträtt och förmodligen var det bara hormoner i den manliga kroppen som hoppade en extra gång i går.

Nu ska jag fika bullar med mina kollegor och dricka en kopp kaffe sedan är jag fifft for fight för dagen!!


  



Ovido - Quiz & Flashcards