Alla inlägg den 7 november 2009

Av Maria - 7 november 2009 18:57

   Nyss hemkommen från stallet... Izor han blir finare och finare tycker jag ialf:)

Här kommer en dagsfärsk bild på snyggingen.

Nu ska jag hoppa in i duschen sedan blir det god mat och mys...

Ha det bra alla

Av Maria - 7 november 2009 13:32

Känner mig rätt stabil just nu ska se om jag strax kan köra ut till mina hästar det är energi för själen.

Vår låne katt rev ner en lampa så strömmen gick här hemma och i med det slutade vår router att fungera vilket innebär att man kan endast kan sitta vid Stefan dator, fast han är iväg och ska köpa en ny trådlös historia. Så ordningen är väl snart återställd.

Näpp nu ska jag fortsätta här...




Av Maria - 7 november 2009 10:30

Fick jag av min älskade make.. Han ville väl visa hur mkt han älskar mig efter allt som hänt..

Jag fick ju en blockaout i torsdag och körde min bil rätt in i en cementpelare som vi har i garaget. Tiden är bara svart minns ingenting, det känns så skrämmande.. Psykopaten som jagar mig har satt sina spår, mina kolleger ser inte ens att jag går ut till min bil själv längre och jag blir hela tiden uppmanad att ta vara på mig.

Min make har köpt överfalls larm i fall att det ska hända något.. Jag känner mig förföljd och allt detta beror på att en människa  som lever på rättegångar och utpressningar, har gjort detta ett bra tag har valt mig som måltavla. Detta har verkligen satt sig på mitt psyke. Jag har haft körkort i ca 15 år och har aldrig så mkt som kört på något, förutom att jag blev påkörd förra hösten i ronellen. Men det var ju liksom inte mitt fel så har jag nu alltså kört rakt in i cementpelaren i mitt garage hur det gick till har jag ingen aning om*skrämmande*

Tur jag inte hade mina barn med och ett stort tack till dig Emma som ställde upp och tog mina hästar.

Har ialf varit hos polisen nu som faktiskt har lovat att ta tag i detta för som dom sa *så här kan man ju inte leva*

Känns bättre idag huvudvärken har släppt och jag känner mig rätt i form trotts att  livet känns kämpigt och min bil är helt förstörd, tur man har bra försäkringar. Jag hoppas verkligen att dom kan laga min bil så jag får tillbaka den eftersom jag faktiskt älskar min bil och jag har precis lagt flera 1000-lappar på den och så går den ju som ett skållat troll. Tyvärr är ju hela förarsidan förstörd  så vetefan om dom lyckas att reparera den för mindre än vad den är värd. Men det får vi reda på måndag:) Värdet på min bil ligger på mellan 40-55000 säger dom:)

Näpp nu ska jag njuta av dagen vi hörs!

  


Ovido - Quiz & Flashcards