Alla inlägg den 8 november 2009

Av Maria - 8 november 2009 19:28

Äntligen kväll ochh jag är så trött. Vi har varit ute hos hästarna typ 4 timmar. varit ute och kört My ick väl ok bra, men hon behöver nog förbättra sin kondis:)Jaja sedan hade 2 av hästarna rullat sig i lera, helt sjukt vad skitiga dom kan vara. Stefan hade lagat mat när vi kom hem oxfilé med rotfrukter i ugnen*super gott* Nu är jag bara trött och ska snart gosa ner mig i soffan framför en film.

Sov gott!


Av Maria - 8 november 2009 10:33

hej hopp alla bloggläsare det är söndag och jag har redan varit iväg och släppt ut mina hästar. Dom hade bråttom ut lika bråttom som dom har in på kvällarna.

Idag har jag tänkt att ta en sväng med My och vagnen med mina små plutt barn. Först ska vi äta lite lunch några våfflor hade jag tänkt vi skulle käka..

Är lite trött eftersom jag har fått en riktig hosta så jag har inte sovit så bra.Hoppas den går överGlad

Näpp nu ska jag surfa igenom alla sidorna som jag brukar sedan börjar min dag här.

Vi ses!  


Ovido - Quiz & Flashcards