Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Maria - 29 oktober 2009 22:00

hej hopp!

Då sitter vi här och myser med godis och film.Så skönt att bara vara och umgås.. tjejerna är nere och hyr film och köper massa godis. Tror att det var rätt jobbigt att vara i stallet i 4 timmar. Amanada och Angelica red och det gick hur bra som helst och som sagt det verka tagit på krafterna.

Bildbevis på att Angelica har ridigt, dom tyckte det var jobbigt att få tjejen riktigt ren. Hon såg nämligen ut som en lerhög när vi hämtade henne från hagen.

Nu ska vi fortsätta här kram!


  

Av Maria - 29 oktober 2009 09:17

hej....har inte glömt dig......men har mycke.....får åså jobba mycke x-tra-svart-för du skiter i dina räkningar.....lite begravningar-rättegångar-faktiskt ledig i dag...........vill sååååå mycke träffa dig........hela min kropp skriker om det........först........sen ....får ....vi....se.......hahaha.........jag tycker du ska ta reda på vem jag ....e.......kyll......inget hot bara fakta........jag ska vara med mina kära nu på förmiddan......sen ses vi ...om jag hiner ska försöka.....föresten om du nu jbbar med det.......kan du inte ditt jobb...SLUTA........multligt gäller lika mycke som skrifftligt.......enligt ..LAGEN.......många.....varma.......hälsningar....
..stallägaren.......jag tycker inte jag ska behöva sälja ...din skulld.......ca:7500kr

 

Det är sådanna hära mail jag får, tror jag ska dra detta till skatteverket inte alla som är dumma noga att skriftligen erkänna att man jobbar svart!



Ovido - Quiz & Flashcards