Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Maria - 25 oktober 2009 20:29

Nu är det kväll igen och det är jobb i morgon igen resten av familjen är lediga så mysigt och skönt. Ska på polisförhör i morgon kl 9 och det är med delade känslor man går dit men det var ända sättet att få stallpuckot att inte höra av sig till mig.

Ska bara till jobbet och samla ihop alla hennes fantastiska mail hon har skickat, det ena är värre än det andra.. Rena hot finns där till och med, tur man fick det skriftligt sedan ska man plocka fram alla röstmedelande som hon har lämnat efter sig.

Det är förbannat sorgligt att man behövde gå så långt som att polisanmälla henne för att hon skulle lägga av, sedan att skriva öppet om mig på ett flertal sajter gör ju inte att hon framstår som en 51 årig seriös person utan snarare gör hon det bara värre för sig själv.. Men är man inte född med vett så är man inte!

Nu ska jag dricka ett glas vin och äta god ost och bara mysa med min stora kärlekKyss

  

 

Av Maria - 25 oktober 2009 11:31

hej alliphopa jag är så sleten så fruktansvärt orkeslös blir det så fort som jag dricker alkohol.Varit hos släkt och vänner och haft riktigt kul. Tack för en underbart trevlig fredag alliopa.Det var extra roligt träffa lillebror Mattias det var ett bra tag sedan minsann, Amanda stannade hos kusin Angelica , Lukas och Kewin följde med brorsan hem till Borås. Trevligt trevlig tor att dom kommer få en väldigt bra tillvarao.. Mina stora tycker det är väldigt viktigt att umgås med släkten, jag  är eller har tyvärr inte varit så duktig innan på det.. Men men nu tänker jag inte göra samma misstag .

När vi kom hem skulle vi fixa stallet och jag möttes av en överraskning, jag möttes av min ponny med vår gråa lilla kanin mellan benen när jag öppnade stalldörren. Det är minsann inte varje dag och hur hon har tagit sig ur boxen har jag ingen aning om mer än att hon knappast kan ta sig ut själv. Den sista tiden har det hänt små mystiska saker så jag vill nästan sätta upp kamror för att se vad som händer Som tur hade hon inte skadat sig och det fanns ju inget ätbart förutom att hon har plundrat kaninburen på hö och kaninpellets. Denna ponny skulle minsann heta Busan det hade varit mer passande namn*hehe*

När vi kom hem kom Stefan från Stockholm och jag var så sugen på mys, men jag somnade gott på soffan. hade gjort grillade kycklingvingar i ugnen  men som sagt somnade ifrån det med..

I morse fick jag lite snabbmys och sedan var det dax för att åka till stallet och släppa ut hästarna och när jag väl var i stallet insåg jag att kl bara var 7..Så idag kom dom ut tidigt:)

Gjorde ett upphopp på vågen idag och fick faktiskt en liten överraskning på 1 månad är det -3kilo och nästan 9% mindre fett utan att göra någon förändring i min mat utan hästarna ger mig en stabil nedgång  mitt fett blir muskler och jag mår strålande bra. Som det kan gå...*haha*

Nu är stefan i väg till danmark och köper vin, han har redan köpt ost kex vindruvor så i kväll är det han som fjäskar, undra om det är massa mys han är ute efter:) Den som lever får se!

Vi ses och hörs

    



Ovido - Quiz & Flashcards