Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Maria - 12 oktober 2009 21:00

jaha då var det kväll igen helt otroligt vad en dag går snabbt.. Har varit i stallet och mockat och jag blev så otroligt överraskad för nu var stallet så fint och i morgon skulle han skura det snyggt.. Han är väl trött på mitt tjat*haha*

Har dock fått en del att tänka på:)

Izor flyttar in till helgen är det tänkt, mer om honom senare i veckan.

Jahaa nu ska jag snart hoppa in i duschen, en varm lång härlig blöt dusch så skönt sedan ska jag ta en varm gögg ta mitt duntäcke och känna mig nöjd med min dag. Har ju jobbat hela dagen hämtat barn från dagis/skolan lagat middag, hängt tvätt och varit i stallet och nu är jag så trött...*gäsp*  




Fler bilder bilder på stallet kommer så fort det börjar ta form...*mys*

Nu ska jag sova, natt alla kompisar!

Ovido - Quiz & Flashcards