Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Maria - 14 oktober 2009 21:12

Då har denna dagen oxå gått.. Michelle har varit väldigt dålig idag bara kräks och tillslut var det bara magsyra som kom upp*stackare*.

När Stefan kom hem drog jag till stallet, tyvärr har jag dragits med lite huvudvärk hela dagen inte känt mig 100 men till hästrana måste man även om man är jättesjuk.. Men det är faktiskt avkoppling att mocka och gå där i sin ensamhet och filura. Skönt nu att komma till mitt stall för det börjar faktiskt bli fint. Ialf så bad jag stefan att beställa kinamat som jag kunde hämta på väg hem och sagt och gjort så nu sitter jag och mumsar i mig god mat och bubbelvatten.. Tror att jag har blivit beroende av bubbelvatten, kan man det*hehe*

  


Nu ska jag plocka av mig kläder och hoppas att min huvudvärk avtar..


hej och godnatt!

Av Maria - 14 oktober 2009 07:46

Morgon idag vaknade vi av att Michelle kaskadkräktes rakt ut  *suck* inget skoj. Det är bara att vara hemma och vabba. Vi får väl se hur vi delar upp vabbningen jag och Stefan. Kan ju säga att det bra mkt roligare att jobba än att vara hemma med en kräkande pipig ungeTyst.

Stefan hämtade min bil på morgonen och det gick på 2500 kr. Den ska in nästa vecka och det var rätt mkt som ska fixas på den offerten var inte riktigt klar men det kommer landa på cirkus 10000 kr hua miga.. Denna morgon är inte speciellt rolig kan jag säga men men det ska ju finnas sådanna dagar oxå.. Nu ska jag krypa ner under duntäcket och göra Michelle sällskap.

hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards