Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Maria - 18 oktober 2009 20:09

Nu är snart söndagen och helgen slut fattar inte vad dagarna tar vägen. Idag var det min tur att plocka ut hästrana på morgonen så Emma fick sovmorgon. Efter det så fixade vi ordning barnen som skulle på trollkars kalas hos Kewin och de tyckte naturligtvis att det var en riktig höjdare. Själv så var jag på föreningsmöte vi ska starta upp en ridtravarförening distikt SKÅNE.Vi valde styrelsen och själv blev jag vald till sekreterare, ska bli skoj med lite utmaning.

Se verkligen fram emot detta, ialf så åkte jag till kalaset och bytte av Stefan som skulle gå på fotboll. Efter kalaset åkte vi vidare ut till hästarna. Fixa och donade och rengjorde Izors box samt halmade den så att han ska känna sig riktigt välkommen i morgon. Vidare hem där Stefan stod med maten klar *mums* jag var så himla hungrig nu sitter jag i soffan och känner mig bara dåsig...

Så nu är det äntligen skönt att få lägga sig på soffan och bara sova.. så godnatt på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards