Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Maria - 27 oktober 2009 20:45

   Jaha då att man hemma i soffan igen. tjejerna Amanda och Angelica anlände hit idag dom ska fortsätta förgylla sitt sportlov här i hbg. När dom kom var jag i stallet och närå  jag väl kom hem hade de redan dratt. jaja är det vinterlov så är det:)

Det har krypigt sig på lite träningsvärk i rumpa och nerför låren som jag känner mig faktiskt rätt så mör just nu, men ändå en härlig känsla. Jag älskar att vara ute hos hästarna och bara pyssla tiden går dock SKIT fort helt otroligt. Jag finner ett sådant lugn där ute och det är mysigt att sitta och lyssna på hästarna när dom mumsar i sig ensilaget.

Jag var på HÖÖKS i går och kollade på ett nytt träns till Izor. Jag vill ha ett svart med stora silver detaljer dyrt men snyggt.. Ska faktiskt inskaffa ett sådant eftersom jag själv hade tänkt rida Izor, men först ska han hämta sig och bli rund och goo. Men han är redan på gooo väg. har försökt att få tag i Jim min hovslagare för att han ska se över Izor´s hovar. han ömmar lite men jag undra om det är läge att sätta skor på honom redan nu.. Men det vet antagligen JIm eftersom hans hovar är kass så hoppas jag han har någon ide hur vi ska gå till väga:)

Näpp nu ska jag koka mig lite te och njuta av livet..

Have a nice time

Av Maria - 27 oktober 2009 06:37

Morgon på er alla människor som gör min dag så bra. idag ska vi till förskolan för att vi ska prova ut en pratdator till wille.Så på förmiddagen kommer jag att vabba. Har inte jobbat mkt denna månaden känns det som, triist tycker jag. Eftersom jag gillar att jobba.

Gjorde en upptäckt tidigare i dag att jag ahr fått valkar i mina händer hur fan gick detta till?! Skit oxå det är så fult på en kvinna. Jaja får väl fixa till det i kväll.

Näpp nu ska jag väcka familjen. Önskar er en bra dag:)

  

Ovido - Quiz & Flashcards