Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Maria - 17 oktober 2009 06:13

Hej på er! somnade som en stock igår kväll, naturligtvis på soffan med alla  kläder på och vaknade inte förrens nuObestämd Måste har varit riktigt trött. Tror jag såg halva idol och inte så mkt mera. Jaja sådant kan ju hända den bästa.

I dag var det 6 år sedan lilla Michelle kom till värden, hon fyller nämligen 6 år i dag. Min lilla underbara flicka. Hon har igentligen redan fått sin födelsedags present eftersom My var en tidig födelsedags present, men helt klart ska hon få följa med till leksaksbutiken och välja det hon vill ha.. Vi brukar göra så med våra barn. Att se barnen i en leksaksaffären och dom vet att dom får välja precis vad dom vill, gör att ett barn vill fylla år oftare *haha*

Hon har oxå beställt tacos och rosa prinsesstårta idag och nästa söndag blir det kalas på lekfabriken.

Stefan åker till Stockholm på torsdag och jag och barnen åker till Göteborg på fredag och jag längtar för vi har alltid så trevligt.Vi ska köra inom Ullared på väg hem har lovat de stora att de ska få pengar att shoppa för.. Ska väl passa på att köpa otroligt många vantar och mössor inför vintern sådant som bara försvinner en efter en och några långarmade tröjor till Michelle och några jeans till Wille. Sedan blir det inte så mkt mera denna gång.

Näpp nu ska jag läsa lite aftonbladet sedan börjar min dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards