Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Maria - 8 oktober 2009 08:00

Jag hade inte ork att blogga alls igår. Wille kräkte så det var bara att vara hemma då, är så trist att bara vara hemma och inte göra så mkt.. Men det blev några maskiner tvättade och tvättad tvätt blev förpassad till skåpet, rätt skönt att få det gjort faktiskt.

Annars bäddade Wille och jag ner oss i sängen och kollade film en riktig slödag. På kvällen gick jag på en vidareutb inom autism spektrumstörning, intressant men jag upplever inte problemen som  andra föräldrar gör tro ja! Jag försöker alltid  se möjligheter gör man det så löses sig det mesta automatiskt, men får helt enkelt inse att man är olika och det innebär ju att vi har olika färdigheter.. Tror att man många gånger bygger sina egna hinder och bygger man dom själv är det svårt att komma över dom... Kanske tänker jag så eftersom jag har samma svårigheter som mina barn och vet vad det innebär?!? Kanske, kanske inte finns nog inget svar på det..

Jag hade en hästfri dag i går eftersom jag har fina vänner tack Emma och Eva för att ni hjälpte mig i går . Ni är helt underbara båda två. I dag ska Emma hämta sin häst ett snyggt halvblod vid namn Mister ska bli spännande att se honom:)

Jag har lovat min chef för ett tag sedan att sitta på Bixias kundtjänst mellan 18-19 i kväll så jag kommer göra det så när stefan slutar åker jag och tar den timmen och efter det ska jag till stallet och jag se om det kan bli lite bomträning med tjejen.. Ska bli kul...

Ovido - Quiz & Flashcards