Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Maria - 20 oktober 2009 20:25

Timmar och  minuter blir snabbt dagar och dom bara rinner iväg men jag ska se om jag kan sammafatta dagarna. Izor har kommit hem och han är en kärlekssökande pojke med hjärtat på rätta stället. Han kommer att göra sin matte lycklig men först ska han få käka upp sig träffa hovslagaren och njuta av livet några månader. För att kunna bli lugn och harmonisk med sitt nya liv. Han står nu tillsammans med mina flickor och det fungerar superbra.. Han gnäggar och berättar att han gillar sina flickor men inte mkt mera faktiskt.. Han är riktigt gosig och gillar att pussas. Inte mkt mera att säga just nu..Han är helt underbar!!

Idag på jobb kändes det som jag hade brunsås i hjärnan, orkade verkligen inte tänka och jag ahr gjort massor med fel *suck* jaja * hoppas det blir bättre i morgon. Nu ska jag snart  sova är trött jag  som vanligt .Se om jag orkar skriva i morgon så ses vi då.. Hej hej så länge!





Ovido - Quiz & Flashcards