Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Maria - 13 oktober 2009 20:27

så var det kväll igen , har varit  stallet hela kvällen, som vanligt.. Tog en bild på vackra Fakir jag är helt kär i denna vackra killeTungan uteoch min häst med ,alltså tjejen är kär i denna vackra gosse, och den kärleken är faktiskt besvaradKyss

  

Stefan har gjort Pytt inget jättegott men mat ialf. Nu är jag trött ska snart hoppa in i duschen och njuta av varma stålar och sedan ska jag krypa ner under mitt duntäcke och kolla en film...

I morgon ska Stefan hämta min bil och jag är 2300 kr fattigare.. Behövs göra en uppryckning bla byta bromsklossar så det skulle jag få en offert på, vet inte ens om jag är sugen på den offertenObestämd. Men men äger man en bil så får man ju byta saker i mellanåt på den, det är jju liksom bara så.Näpp nu ska jag skutta in i duschen

Nattis på er alla och sov gott!


Av Maria - 13 oktober 2009 05:44

Gäsp och godmorgon... Jag är uppe innen tuppen känns det som:) Har sovit riktigt gott i natt precis som en riktig stock..

Sitter uppe alldeles själv och avnjuter mitt morgonkaffe och ska snart väcka resten av familjen.

I dag ska vi lämna in min bil på sevice och jag kommer även be dom om att kika på det som låter som ett reaplan, den låter något fasansfullt när den står på tomgångRynkar på näsanUisch med min tur så kommer det att kosta multi, jaja den 23;e ska vi lämna in den på besiktning och då får vi väl se hur bra den är och om den går igenom alls.. Alltid lika intressant.

Näpp nu ska jag stöka runder här och väcka familjen:)


Have a nice day!

Ovido - Quiz & Flashcards