Alla inlägg den 19 december 2010

Av Maria - 19 december 2010 20:23

Jahopp då var helgen redan slut, attans katt vad tiden går fort   Men jag har haft en väldigt givande underbar helg.

 Igår var vi hos familjen Isaksson otroligt jättekul, jättemysigt hade vi. hoppas vi gör om det snart igen. Kom hem sent, upp tidigt och ut till mina pållar. Morronen är så fridfull och mysig i stallet åkte därefter hem för att njuta av min underbara älskling och mina fina juveler.

Sedan tillbaka till stallet pyssla och rida och bara umgås med hästarna och människor  helt underbart. Sedan hem och laga käk lägga barn och städa efter helgens bravader....

Nu sitter jag här och hittar inget att skriva om igentligen så jag avslutar detta halvhjärtliga insatts och önskar er en skön kväll!


kram M


Ovido - Quiz & Flashcards