Alla inlägg den 14 december 2010

Av Maria - 14 december 2010 20:32

Jahopp då var stalltjänst , kvartsamtal och kundbesöken avklarade käkat har jag med hunnit, tur jag har världens bästa make annars hade jag haft det tufft. 

Har precis rensat kattlådan damsugit lite laddat en maskin tvätt, skurat badrummet, läst och nattat våra två huliganer och nu har jag landad med min feta rumpa i soffan och där ska jag förbli ett tag... Slösurfa är en viss slags avkoppling för själen eller ialf kan man ju tro det eftersom ialf jag sitter där när jag kopplar av för dagen. Helt sjukt om du frågar mig men som sagt det är 2010 och när jag var liten så var väl avkoppling en usel film på video i usel kvalite i jämförelse med vad vi har idag..Gamla goda tiden heter det ju så fint, undra bara hur god den var igentilgen var?

Jaja nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer än, ännu mer svammel så jag väljer att avluta dagens bloggande här och nu...


Ha en skön kväll

kram M

Av Maria - 14 december 2010 12:32

Usch sitter hemma under täcket och bara fryser känner mig inte 100% pigg så jag har bara latat mig efter ja fixat mina naglar.. Riktigt julfint blev det rött glitter så nice. Fundera på om det faktiskt är dax att ta tag i dagen ialf snart är det kvartsamtal för Michelle och därefter vankas det stalltjänst därefter hämtar ja ungar och sedan har jag ett par kunder inbokade i kväll. Men jag gillar att tjäna pengar, vem gör inte de?!?


Näpp dax att fånga dagen...


ses och syns M


Ovido - Quiz & Flashcards