Alla inlägg den 18 december 2010

Av Maria - 18 december 2010 07:17

Nu har jag slarvat igen med bloggandet.. Men hur som helst så är jag igång och skriver igen. De händer mkt just nu med jobb och hästarna riktigt fullt ös, hemmet ska ju skötas med  och framförallt barnen det allra viktigaste i livet.

Det riktiga vintervädret är här och som det är nu så känns det svårt att rida och det känns trist blir varken hackat eller malet eftersom jag vet att mina hästar inte bör stå, Izor blir rätt lätt rastlös han är ju som sagt en riktig arbetsmyra som får massa överskott energi av att bara stå, men vad gör man?? Vi har ialf investerat i en transport nu, vilket ju innebär att det blir mkt enklare att ta sig till ridhus mm så snart kommer vi igång med träningen igen   En BOJ BRAVO -94 blev det till slut och jag kör ner till Laholm och hämta den på måndag*jiiihaaa*

Helt underbart!!!

  



Ovido - Quiz & Flashcards