Alla inlägg den 15 december 2010

Av Maria - 15 december 2010 20:47

Jahaaa då var även denna dagen till ända.. Jobbar som ett svin stressar i affärer för att hinna med alla julinköp, är ganska trött på allt folk så jag lastade över inköpen av Michelles och  Willes julklappar på min kära make... Så tur att jag har honom  

Kollade upp vad försäkringen på hästtransporten som vi snart ska hämta och vi skulle betala hela 271 kr/år för helförsäkring känns mer än ok Måste börja rida  Izor igen efter hans hälta han hade pga hovbölden han fick... Känner verkligen att vi måste komma igång igen innan all träning går åt fandes. Snart efter jul så ska vi försöka oss på att dra till ridhuset några dagar i veckan..

Hahah planer finns det gott av...Men nu ska jag titta tv och snart ska jag sova


kram M


Ska börja skritta igång I


Ovido - Quiz & Flashcards