Alla inlägg den 11 december 2010

Av Maria - 11 december 2010 20:45

jag var här och bloggade och väldigt mkt har förändrats allt till det bättre men inte utan en att ja haft en rätt tuff period dock. Men man ska väl igenom även det för att utvecklas som person.

Blev arbetslös i februari och det har inneburit en  eller några motgångar men även många lärdomar  . Jag lärde mig att man inte får något gratis varken vänskap eller jobb utan man måste kämpa för att förändra ens tillvaro.

Men men det är ialf historia nu jag har lärt mig att leva för dagen och verkligen njuta och framförallt fånga dagen. Har utbildat mig inom motion och hälsa samt gått kurs i hårförlängning och fransförlängning och jag trivs verkligen med min nya tillvaro. Lägger upp mina dagar själv vilket innebär att jag kan tillbringa mkt tid i stallet som är min tillflyktsort samt min stora njutning i livet självklart är min man och barn det med  

Ska se om jag kan vara duktig och blogga lite var dag...

Ha en bra kväll för det ska jag ha!!

  


Ovido - Quiz & Flashcards