Alla inlägg den 3 december 2009

Av Maria - 3 december 2009 14:55

Min älskling kom hem med serien Varhuset , det är en nostalgitripp till min ungdom :) Oj vad det lät längesedan och jaaa några år är det allt.

I morgon är det julfest på jobbet och det ser inte ut som om jag kommer kunna gå dit. Huvudvärken vill inte ge sig och inte febern heller, fungerar väl ok så länge man käkar panodil. Annars tror jag att jag ska dö, hatar att känna mig dålig.



Av Maria - 3 december 2009 11:14

och här sitter jag med feber huvudvärk och illamående.* Suck* Ligger i min soffa med mitt duntäcke på mig och ändå fryser. Stefan kom precis hem och duttade om mig, han är så omtänksam min kära make.

Längtar så efter min bil nu, caben är verkligen inte någon vinterbil, den är så låg och det fungerar inte alls att att köra på gropiga leriga grusvägar. Detta har innburit att avgassystemet har fått sig en törn. Så Stefan har lämnat in den oxå nu. Jag hoppas verkligen att jag får min bil på måndag nästa vecka.

Nu ska jag lägga mig och sova bort min feber

Ovido - Quiz & Flashcards